22-11-2011

Leuke post in de brievenbus!


Vinden jullie het ook zo leuk om handgeschreven post te krijgen, of een pakketje waar je op zat te wachten? Ik kreeg een paar dagen geleden superleuke post! Laatst schreef ik in deze blogpost dat ik zo baalde van het feit dat de I’m Sailing lippenstift van Essence niet meer te verkrijgen is en dat ik ‘m toch wel erg graag had willen hebben. Toen kreeg ik een heel leuk mailtje van Carola, dat zij de lipstick thuis had liggen maar hem eigenlijk nog maar één keer gebruikt had. Ze vroeg of ik hem van haar over wilde nemen. Nou, dat wilde ik natuurlijk wel!


Na wat heen en weer mailen, kreeg ik na een paar dagen een enveloppe door de brievenbus. In deze enveloppe zat deze leuke koeienkaart met daarop een lief, handgeschreven boodschap. Zo leuk! Ik vind het echt superleuk om handgeschreven post te krijgen, helaas gebeurt dit bijna nooit nu iedereen liever mailt.


Natuurlijk zat I’m Sailing ook in de enveloppe. Yes! Eindelijk is deze mooie lipstick van mij, en wat ben ik er blij mee!


I’m Sailing is een prachtige koraalkleurige lippenstift, die precies de juiste verhouding van roze en oranje bevat. Een hele bijzondere kleur, zo’n lippenstift had ik nog niet! I’m Sailing is van de 50’s Girls Reloaded collectie, die niet meer te bemachtigen is.

Met flits
Zonder flits
De lipstick is heerlijk romig en dekt goed. Fijne substantie! Ik houd niet van lipsticks die mijn lippen uitdrogen, dus deze is wat dat betreft perfect! Hij smeert gemakkelijk uit en is daardoor goed egaal aan te brengen op de lippen. Enige minpuntje tot nu toe: velletjes worden wel geaccentueerd door I’m Sailing.

Leuk feitje: dit is de enige lippenstift met wit omhulsel in mijn stash. Hij valt echt op tussen al mijn andere lipsticks, haha!

Lieve Carola, hartstikke bedankt voor het opsturen van deze lippenstift, echt superlief van je! Ik heb I’m Sailing al een paar keer met plezier gedragen en ik ben er helemaal gek op.

Krijgen jullie nog weleens handgeschreven kaarten of brieven? Wat vinden jullie ervan dat bijna alles tegenwoordig via de mail gaat en niet meer via de brievenbus?

Adverteerdirect