12-11-2011

Niet meer te verkrijgen beautyproducten

Sommige beautyproducten zijn ontzettend fijn of mooi (of allebei). Misschien herkennen jullie dit: je ziet een duur make-upproduct dat je eigenlijk graag wilt hebben, maar je kan het je op dat moment niet veroorloven en besluit het niet te kopen. Als je op verschillende blogs prachtige swatches en foto’s ziet, krijg je spijt. Je gaat terug naar de winkel, waar het juweeltje al is uitverkocht en ook niet meer bijbesteld wordt, het was een limited edition en op = op. En misschien herkennen jullie dit ook: Je hebt eindelijk je favoriete shampoo of douchegel gevonden, en dan wordt plots aangekondigd dat jouw wondermiddeltje uit het assortiment wordt gehaald. Aarrgghh #$%~!1!!



De Hello Kitty collectie van MAC was toch wel een van de populairste limited edition collecties die ze ooit gehad hebben. Wat zou ik graag iets van die collectie willen hebben! Op enkele sites zou je er misschien nog aan kunnen komen, maar dan betaal je wel drie keer zoveel dan de originele prijs van de make-up.


De Enter Wonderland collectie van Catrice draagt hetzelfde verhaal met zich mee als de 50’s Girls Reloaded van Essence: ik vond het in eerste instantie niet veel soeps en kocht alleen de highlighter, en achteraf had ik spijt dat ik niet nog iets had meegenomen, bijvoorbeeld de lipglossjes of een oogschaduwduo.


Ik heb al ontelbaar veel douchegels opgemaakt, maar een van mijn favorieten is Pink Grapefruit van The Body Shop. En natuuuurlijk wordt juist deze lijn uit het assortiment gehaald. Op de webshop van The Body Shop kan je nu nog de grote fles kopen, maar binnenkort waarschijnlijk helemaal niet meer.


Essence kwam laatst met de 50’s Girls Reloaded collectie, die ik eigenlijk niet interessant vond. Ik nam alleen de translucent powder mee (waar ik erg blij mee ben), en verder kocht ik niets. Toen ik later overal swatches en blije reviews zag van de lipstick I’m Sailing, baalde ik dat ik deze niet had gekocht. Uiteraard was de lipstick toen al overal uitverkocht en kon ik er niet meer aan komen.

(Bron: http://www.veracamilla.nl/)
Wat waren deze blushes een hype, zeg! Hier zie je één van de Ombre Blushes van MAC, ook limited edition. Mijn favoriet is de blush op de foto hierboven, Azalea. Maaaar: deze komen weer terug, in een aankomende collectie! Azalea ga ik dan natuurlijk wel proberen te bemachtigen, al zal het me waarschijnlijk wat geduw en getrek kosten in de winkel.

(Bron: http://www.musicalhouses.blogspot.com/)
Mijn beste vriendin heeft een palette waar ik ontzettend jaloers op ben, en dat is het Safari palette van Sleek. Dit was een paar jaar geleden een limited edition oogschaduwpalette en ik was toen nog niet zo erg met make-up bezig en heb deze dus aan me voorbij laten gaan. Jammer, want de kleuren vind ik erg mooi en sluiten ook goed aan bij de looks die ik graag maak! Ach… misschien mag ik ‘m een keer gebruiken, als ik bij haar ben? (Subtiele hint voor Jamilla!)

(Bron: http://www.worldlytreasury.wordpress.com/)
Erg fijn zijn de Soft ’n Shine lipbalms van Gosh. Toen ze uit het assortiment gingen heb ik er een paar uit de kortingsbak kunnen vissen, maar de meeste mooie kleuren waren al weg. Ik had graag nog wat meer kleuren gehad van deze romige lippenbalsems! Stomme zet van Gosh, want volgens mij vonden heel veel meiden deze lipbalms prettig.

(Bron: http://www.mspurplemakeup.blogspot.com/)

Ik kan mezelf wel voor m’n kop slaan dat ik deze Mineralized Skin Finish van MAC niet heb gekocht. Het is Rose Quartz, uit de Semi Precious collectie. Wat is deze mooi! En natuurlijk: niet meer te krijgen. Niet voor een normale prijs, althans.


Dan zijn we nu aangekomen bij de aanleiding voor het schrijven van dit artikel: de Absolute Moisture lipsticks van Catrice. Wat waren die ontzettend fijn! Ik heb er vier, en één daarvan (Spicy Coral) vind ik zó mooi dat ik hem niet meer durf te gebruiken, omdat ik niet wil dat ‘ie op gaat! De nieuwe lipsticks van Catrice zijn ook fijn, maar ze kunnen wat mij betreft niet tippen aan de Absolute Moisture lipsticks.

Van welke producten vinden jullie het jammer dat ze uit het assortiment zijn, of limited edition waren en dus (bijna) niet meer te krijgen zijn?

Adverteerdirect