12-02-2012

ELF bestelling februari 2012

 Alweer bijna een half jaar geleden bestelde ik een aantal kwasten bij ELF (Eyes Lips Face). Ik was erg tevreden over de kwasten en dat ben ik eigenlijk nog steeds. Ik gebruik de kwasten van ELF dagelijks en ik wilde er nog wel wat meer. De verzendkosten van ELF zijn vrij hoog (€7,45), maar laatst was er een leuke actie waarbij je voor een bestelling van boven de €20,00 maar 1 euro verzendkosten hoefde te betalen. Daar heb ik natuurlijk gebruik van gemaakt, aangezien ik nog wel wat kwasten wilde! Ik heb uiteindelijk ook nog een paar andere producten gekocht, die me fijn leken.



Eyeshadow Brush 

 


Over zulke kwastjes heb ik al veel goede dingen gehoord. Ze zouden handig zijn voor het aanbrengen van een highlight onder de wenkbrauw en om oogschaduw te smudgen op de onderste wimperrand. Mijn eerste indruk is dat de haren dicht op elkaar zitten en dat het een stevig kwastje is.


Blending Eye Brush




Zo'n kwastje als op de foto's hierboven heb ik al van Essence en daar ben ik ontzettend blij mee. Soms wil ik die gebruiken, maar is 'ie nog vies en moet ik hem eerst wassen. Het leek me daarom handig om er nog eentje te kopen, maar dan van ELF. Deze kwast is ook vrij stevig, net als de Eyeshadow Brush die ik hierboven vermeldde.

Stipple Brush




Het is geen geheim dat ik geen fan ben van vloeibare foundation, vooral niet in de winter. Het accentueert mijn velletjes en droge plekjes, not good! Ik heb nu al verschillende foundations gekocht, omdat ik dacht dat het aan de foundations zou liggen. Het effect blijft echter hetzelfde, welke foundation ik ook gebruik. Nu heb ik het idee dat het misschien met de manier van aanbrengen te maken heeft. Als ik foundation droeg, bracht ik het aan met een platte foundationkwast of met mijn vingers. Aangezien ik over de stippling brushes veel goede dingen heb gehoord, besloot ik om dit eens te proberen. De haren zijn erg zacht en staan niet heel dicht op elkaar waardoor de kwast nogal fluffy is. Anders dan ik had verwacht, ik dacht dat het een stevige kwast zou zijn. Maar ik heb hem nog niet geprobeerd, dus ik kan mijn mening nog niet geven.

Mineral Lipsticks



Ook over de Mineral Lipsticks van ELF heb ik al veel positieve dingen gelezen. Mijn bedrag moest boven de €20,00 komen voor de €1,- verzendkosten actie, dus besloot ik er twee in mijn winkelmandje te doen. Ik heb gekozen voor twee nudekleuren: Runway Pink en Nicely Nude. Op het eerste gezicht lijken ze erg op elkaar, maar wanneer je ze aanbrengt op de lippen zijn ze toch wel erg verschillend.


Blush (highlighter)


Dat ELF dit product onder de blushes heeft gezet, begrijp ik niet zo goed. Naar mijn mening is dit absoluut geen blush, maar een prachtige highlighter. Deze highlighter heet Gotta Glow en bevat subtiele gouden shimmers. Prachtig!

Ik zal van alle producten nog aparte reviews schrijven, wanneer ik ze wat beter en langer heb kunnen testen. De kwasten doe ik allemaal in één review, van de twee lipsticks en de highlighter maak ik een apart artikel. De uitgebreide reviews kunnen jullie binnenkort verwachten!

Prijzen:
Eyeshadow Brush - €1,00
Blending Eye Brush - €1,00
Stipple Brush - €4,00
Mineral Lipstick - €5,00
Blush (highlighter) - €4,00

De producten zijn allemaal te krijgen op de website van ELF, waar de verzendkosten in dit geval maar €1,00 waren, maar normaal gesproken €7,45 zijn.


Heb jij weleens iets besteld bij ELF? En hoe breng jij je vloeibare foundation aan?

Adverteerdirect