01-05-2012

Personal Photos #9


Er is weer wat tijd verstreken sinds de vorige Personal Photos en inmiddels heb ik weer een aantal foto's verzameld om aan jullie te laten zien. April was een maand met leuke dingen als schoolreisje met stage, de presentatie van Serena voor startende bloggers, de opening van het Lush filiaal in Utrecht en nog een paar andere leuke dingen. Natuurlijk ook weer een paar nutteloze foto's, as usual.



Ik was een weekend alleen thuis en aangezien ik nog niet zo goed heb leren koken (zeg maar gerust helemaal niet, eigenlijk) was dit één van de avondmalen. Een zelfgemaakte salade - ik kan dan weer wel als de beste salades maken - en een pizza uit de vriezer. En lekker dat het was!


Zaterdag 14 april gaf Serena een presentatie voor startende bloggers. Ik blog inmiddels bijna een jaar, maar ook ik heb nog veel te leren en besloot er gewoon heen te gaan. Het was hartstikke interessant en Serena nam echt de tijd voor al onze vragen. Na afloop was er een borrel waar ik nog gezellig heb staan kletsen met een heleboel meiden. Het was voor mij de eerste keer om medebloggers te ontmoeten en alhoewel ik het heel spannend vond in het begin, ben ik héél blij dat ik ben gegaan.


En toen ik thuiskwam na een lange, maar leuke dag, lagen er twee pakketjes op me te wachten, waaronder de items die ik bij H&M bestelde. Een perfecte afsluiting!


Daar sta ik dan, in m'n brakpakkie. Deze tanktops van H&M vind ik echt geweldig, ik heb ze dan ook in allerlei kleuren. Ik loop er thuis het liefst bij als een slons, zoals je me hierboven op de foto ziet. Yep, that's right, ik ben lang niet altijd bezig met m'n uiterlijk.


Ik zag laatst dit superschattige autootje in m'n straat staan en ik kon het niet laten om er een foto van te maken. Ik denk dat hier kaboutertjes in hebben gezeten, want hij was echt ontzettend klein!


Ready to go: op schoolreisje met m'n stageschool! Ik ging met mijn groep 7 en de rest van de school naar Drievliet, een leuk pretpark. Kijk even goed naar deze foto, want over een paar foto's zie je hoe ik er uit zag toen ik terugkwam, haha.


Sommige leerlingen uit mijn stageklas zijn wel acht keer achter elkaar in dit misselijkmakende ding geweest. Ik voelde me die dag al niet zo lekker dus ik besloot lekker te kijken naar hoe zij er allemaal groen en geel uitkwamen, haha. Sommige leerlingen waren meteen ziek voor de rest van de dag. Arme kinders!


Een aantal moeders die als begeleiders mee waren wilden graag met ons in deze reuze gevaarlijke attractie met visjes. Haha, wat hebben we gelachen! Je kon deze zelf 'besturen' door op een knopje te drukken.


Terwijl we aan het lunchen waren zagen we opeens deze kuikentjes. Ahhhh, zo lief! Ze waren ook totaal niet bang, de eendenkuikens leken al helemaal gewend te zijn aan de drukte in het pretpark.


 Hihi, hoe oud ik ook ben, deze lieverdjes blijven altijd leuk om naar te kijken.


En zo zag ik er uit toen ik weer thuis kwam! Let vooral even op mijn wilde haar. Waar komen die krullen opeens vandaan? I kinda like it!  Ik was trouwens zo slim *kuch* geweest om geen elastiekje mee te nemen. Na talloze keren in de achtbanen te zijn geweest was mijn haar 's avonds een ramp om te borstelen.


Niet alleen ik kan als de beste salades maken, ook mijn moeder kan er wat van. Naast de grote salade zie je rösti, een bijgerecht van geraspte aardappel. Zó lekker!


Ik vind mijn nieuwe hartjespanty van Ebay zo leuk!


De boom in onze voortuin is weer volop aan het bloeien. Dit is het uitzicht vanuit mijn raam, lekker roze! Ik noem het altijd een extra accessoire dat bij mijn kamer hoort, aangezien de kleur er zo goed bij past.


Deze prachtige nagellak van Essie zat in de Glossybox van april. Het is de kleur Jamaica Me Crazy, echt een geweldige paarse lak.


Don't judge me, ik hou van voetbal, ik ben half Duits en ik vind Ballack een lekkerding. Oké, nu niet meer helemaal, maar een paar jaar geleden mocht 'ie er zeker zijn. Ik draag dan ook met trots m'n Duitse voetbalshirt met Ballack op de achterkant.


Oei, deze maand was nu niet bepaald een gezonde maand wat eten betreft. Veel pizza, patat en andere vette dingen zijn mijn lichaam binnengekomen. Ach, af en toe zondigen mag best en is juist lekker. Deze veggie-pizza kwam van Domino's en heb ik lekker in mijn eentje opgepeuzeld.


Natuurlijk was mijn bed weer een puinhoop na het maken van mijn glowy and fresh look. Ik ben dan zo lui dat ik het de hele dag laat liggen op deze manier, en 's avonds wanneer ik heel moe ben en naar bed wil, moet ik eerst nog mijn hele bed opruimen. Arrghhh!


Vorige week ging ik lunchen met een paar klasgenootjes in Utrecht, aan de Oude Gracht. Ik vond dit huisje er zo leuk uitzien, lekker ouderwets en typisch Hollands. Wel jammer van het lelijke gebouw erachter.


Toen ik in de trein terug naar huis zat, zag het weer er niet best uit zo door het raampje. Geen fijn vooruitzicht als je nog een kwartier op de fiets moet zitten!


Eenmaal op het station aangekomen was ik niet de enige die geen zin had om door dit weer te fietsen, ik stond dan ook met tientallen andere mensen te wachten tot het weer een beetje opklaarde. Gelukkig gebeurde dat al gauw en ben ik alsnog droog thuisgekomen.


Ik had nog geen visitekaartjes, maar ik had ze wel nodig! Als noodoplossing heb ik ze maar zelf gemaakt, op extra dik papier. Ze zijn nog best leuk geworden! Maar, zoals ik al zei, was dit even een noodoplossing en wil ik wel 'echte' gaan laten maken.


Het zal je vast niet ontgaan zijn dat vrijdag de opening van het Lush filiaal in Utrecht was. Ik had afgesproken met Priscilla, Sabine en Maud en dat was hartstikke gezellig!


Toen ik thuiskwam wilde ik meteen mijn nieuwe gezichtsmasker van Lush uitproberen. Het leek net spinazie à la crème op mijn gezicht, haha!


Deze keer maar één puppyfoto. Ik was bij Joey thuis en wilde eigenlijk naar huis gaan, maar Prince lag zo lief bij me te slapen! Ik bleef nog maar even een kwartiertje zo zitten, met jas aan en al, omdat ik het niet over mijn hart kon verkrijgen om op te staan en hem wakker te maken.


Neeee, het bakje waarin ik mijn lipsticks bewaar is vol! Dat wordt een nieuw opbergsysteem bedenken... Ik denk dat ik de lipstains maar ergens anders moet bewaren, om zo weer ruimte voor nieuwe lipsticks (want die komen er vast en zeker) te creëren.


Wauw, ik vond deze appel echt heel bijzonder! Knalrood en dan met die spikkeltjes, heel vreemd. Ik was een beetje bang dat 'ie giftig zou zijn, haha. Maar hij was heerlijk!


Ahhh, koetsjie koetsjie! Poes lag op de buitentafel te slapen, terwijl het hartstikke koud was, haha. Wat is het toch een vreemde kat, af en toe.

Afgelopen zaterdag ging ik winkelen in Rotterdam Alexander, met Jamilla. We besloten na afloop foto's te maken in zo'n smerig hokje op het station, en ze waren hartstikke leuk geworden, maar helaas is er iets misgegaan in mijn portemonnee (iets met een nat treinkaartje dat heeft afgegeven) en zien ze er nu zo uit. Jammer!

En nu is het alweer mei! Wat gaat het jaar toch weer snel. Vandaag gebeurt er overigens iets spannends voor mij, maar daar zullen jullie morgen meer over lezen, hihi. En donderdag bestaat Lotte Loves Beauty een jaar, jongens en meisjes. Wat lang! Maar ook daar krijgen jullie natuurlijk nog meer over te weten.

Have a nice day!

Adverteerdirect